Testsystem
Nyhetsbrev
Min konto
Handlekurv
Meny
ABAS-3 – Vurdering av adaptiv funksjon fra 0 til 89 år
ADI-R – Diagnostisere autisme og gjennomgripende utviklingsforstyrrelser hos barn og voksne
ADOS-2 – Diagnostisering av autisme hos barn og voksne
AMI – Seleksjon, team- og lederutvikling, karriereveiledning, idrettspsykologi og personlighet- og motivasjonsforskning
BOMAT – En ikke-verbal evnetest som er spesielt utviklet for å identifisere personer med høyt evnenivå
Boston Naming Test – Bedømming av benevnelsesevne hos barn, fra 7 år, og voksne
BQSS – Metode for vurdering av visuospatial konstruksjonsevne og visuospatial hukommelse hos voksne
BRIEF – Skjema og skåringsark
BRIEF-2 – Vurdering av eksekutive funksjoner hos barn og unge mellom 5 til 18 år
BRIEF-A – Vurdering av eksekutiv funksjon hos voksne
BRIEF-P – Vurdering av eksekutive funksjoner hos barn 2-5:11 år
BRIEF-SR – Selvrapporteringsskjema
CCTT – Metode for å måle visuell oppmerksomhet og avsøking hos barn og unge mellom 8 til 16 år
CFT 20-R til HR – Nonverbal evnetest ved rekruttering
CFT 20-R til PPT – Nonverbal evnetest for vurdering av barn og voksne
Conners CATA™ – Metode for å måle auditiv oppmerksomhet hos barn, fra 8 år, og voksne
Conners CPT 3™ – Metode for å måle oppmerksomhetsproblemer og effekt av behandling hos barn, fra 8 år, og voksne
Conners K–CPT 2 – Verktøy for å måle oppmerksomhetsproblemer og effekter av behandling hos barn mellom 4 til 7 år
CTT – Test for å måle visuell oppmerksomhet og avsøkning hos voksne
d2-R – Oppmerksomhets- og konsentrasjonstest for vurdering av barn og voksne
Developmental Profile 3 (DP-3) – Utviklingsvurdering av barn 0-12 år
ECBI / SESBI-R – Bedømming av atferdsproblemer hos barn og ungdom
EDI-3 – Bedømming av grad av spiseforstyrrelse hos barn, fra 11 år, og voksne
Griffiths III – En omfattende utviklingsvurdering som kan anvendes fra fødsel og opp til 6 år
IIP – Instrument for vurdering av interpersonelle vanskeligheter hos voksne
ILC – Instrument for kartlegging av livskvalitet hos barn og unge mellom 6 til 18 år
KONTAKT – Sosial ferdighetstrening i gruppe for personer med autismespekterforstyrrelse (ASF)
Ledelse – Alt du behøver å vite – Av David Pendleton og Adrian Furnham
Leiter-3 – En nonverbal test for vurdering av kognitiv funksjon hos barn og voksne
MMPI-2 – Personlighetsinventorium for voksne
MMPI-2-RF™ – Personlighetsinventorium for voksne
NEO PI-3, A Guide to Interpretation and Feedback in Work Context – Av Wendy Lord
NEO-PI-3 & NEO-FFI-3 – NEO-inventoriene er konstruert for å måle femfaktormodellen for personlighet. Sertifisert av DNV.
NPQ och FF-NPQ – Nonverbal Personality Questionnaire, for voksne
NRDLS – The New Reynell Developmental Language Scales – Skalaer for utredning av ekspressivt språk og verbal forståelse hos barn
PAI – Test til evaluering av primært psykiske lidelser og personlighetsforstyrrelser hos voksne
PEGASUS – Et psykoedukativt kurs for voksne med ADHD og deres nærmeste
PSI – Parenting Stress Index. Til foreldre til barn i alderen 1-12 år
Psykoterapi for voksne med ADHD – Psykoterapi for voksne med ADHD inneholder materiell for gjennomføring av ferdighetstrening i grupper.
RCFT – Test for vurdering av visuospatial konstruksjonsevne og visuospatialt minne hos barn og voksne
Rorschach – Projektiv personlighetstest for barn og voksne
SCQ – Screening av autisme hos barn og ungdom
SDMT – Symbol Digits Modalities Test – Screening for cerebral dysfunktion hos barn og voksne
SON-R 2-8 – En ikke-verbal evnetest for utredning av barn fra 2 år til 8 år
SON-R 6−40 – En ikke-verbal intelligenstest for vurderinger av barn, fra 6 år, og voksne
SRS -2 – For utredning av sosiale ferdigheter hos barn og voksne
SVKS – Skema til Vurdering af Kommunikation og Sprog
TOMM – Undersøker visuell gjenkjenning, konstruert for å skille pasienter med reelle minneproblemer fra pasienter som simulerer
TOP – Dark Triad of Personality at Work – Personlighetsvurdering i seleksjon og rekruttering av voksne
TSCC – Screening av posttraumatiske symptomer hos barn og ungdom
TSCYC – Vurdering av akutte eller kroniske posttraumatiske symptomer hos barn 3-11 år
TTFC-2. The Token Test for Children – Test beregnet på å måle respektive afatiske språkforsyrrelser
WCST – Nevropsykologisk test for vurdering av abstrakt analytisk evne til å trekke slutninger
WZT – Warteggs teckningstest