Fem steg
før du kan gå i gang med digital testing
i Hogrefe Testsystem, HTS:
Internett
Kontroller at administrator og testpersoner har tilgang til en stabil oppkobling til internett ved administrering og gjennomføring av test.
Systemkrav
For att HTS skal fungere uten tekniske problemer er det viktig at du kontrollerer hvilke operativsystem og webleser som skal brukes eller som støttes.
Les mer
Brukerkonto
Du må ha en lisens og et spesielt HTS brukerkonto (HR eller klinisk) for å administrere og handle Hogrefe Testsystem (HTS).
Søk om Hogrefe Testsystem brukerkonto her.
Når vi har mottatt din søknad, så er neste skritt å signere en databehandleravtale (se steg fire under).
Databehandleravtale
Det er et krav (iht. GDPR) om at vi tegner en omfattende databehandleravtale før man håndterer personlig informasjon gjennom Hogrefe Testsystem.
Avtalen skal fylles inn og signeres av personen som har ansvar og rettighet til å tegne databehandleravtale på vegen av bedriften/kommunen/staten.
På kommunalt nivå kan det f.eks. være IT-sikkerhetsavdelingen som har ansvar for disse avtalene. I private bedrifter kan det f.eks. være administrerende direktør eller eier.
Vi tar kontakt angående dette når vi har fått inn din søknad om brukerkonto.
Kom i gang
Når vi har godkjent din sertifisering/kvalifikasjon og databehandleravtalen er signert så får du en e-post med din innloggingsinformasjon til Hogrefe Testsystem, HTS.
Kjøp av digitale test i HTS håndteres manuelt av kundeservice. Det kan derfor ta alt fra noen timer til noen dager før du får tilgang til dine tester, avhengig av belastning og tidspunkt for kjøp. Husk å være ute i god tid.