Bli kunde eller medlem
Hogrefe Norge har innført et digitalt system for å erstatte det manuelle systemet som har eksistert tidligere. Noen av våre kunder har vi lykkes med å overføre mellom selskapene, men ikke alle har vært registrert med oppdatert e-post og telefonnummer.
Dersom du er innkjøper for helseforetak vil det fremover være nødvendig å gjennomføre bestilling via vår e-handel. For vår våre kliniske kunder vil vi også ha behov for opplysninger til en test kompetent person som er ansvarlig for å overholde test-etiske retningslinjer. På denne måten sikrer vi som forlag at vi kun selger tester til ansatte med riktig kompetanse.
Det vil fortløpende bli mulig å legge inn IO-nummer i bestillingen og få faktura sendt med EHF. Da vil vi også sikre at IO-nummeret følger ordren og bekreftelse på ordre vil legges inn i systemet vårt. Hvis du er innkjøper for flere ulike avdelinger med ulik tilgangsnivå, ta kontakt med oss for å finne en god løsning.
Dersom du ikke allerede har et kundenummer hos Hogrefe, vil dette bli opprettet samtidig med opprettelse av din netthandelkonto. Hvis du har vært kunde hos oss tidligere og ikke har mottatt innloggingsinformasjon, ta kontakt med oss. Ring oss på 413 813 05, så hjelper vi deg.
Du kan foreta bestillinger tilsvarende ditt kvalifikasjonsnivå når du har fått innlogging til netthandelen, hvis du ikke har tilgang til tester som du mener du burde ha tilgang til, ta kontakt med oss på support@hogrefe.no.
Forespørsler om opprettelse av kundekonto behandles manuelt og fortløpende. Produkter som ikke krever forhåndsgodkjenning (enkelte e-læringskurs og bøker) kan kjøpes uten medlemskap.